Elèves
Etudiants
Diplômés
Professionnels
Particuliers
Personnel des Entreprises
Associations
Quam ob rem cave Catoni anteponas ne istum quidem ipsum, quem Apollo, ut ais, sapientissimum iudicavit; huius enim facta, illius dicta laudantur. De me autem, ut iam cum utroque vestrum loquar, sic habetote.
Accedebant enim eius asperitati, ubi inminuta vel laesa amplitudo imperii dicebatur, et iracundae suspicionum quantitati proximorum cruentae blanditiae exaggerantium incidentia et dolere inpendio simulantium, si principis periclitetur vita, a cuius salute velut filo pendere statum orbis terrarum fictis vocibus exclamabant.
Verum ad istam omnem orationem brevis est defensio. Nam quoad aetas M. Caeli dare potuit isti suspicioni locum, fuit primum ipsius pudore, deinde etiam patris diligentia disciplinaque munita. Qui ut huic virilem togam deditšnihil dicam hoc loco de me; tantum sit, quantum vos existimatis; hoc dicam, hunc a patre continuo ad me esse deductum; nemo hunc M. Caelium in illo aetatis flore vidit nisi aut cum patre aut mecum aut in M. Crassi castissima domo, cum artibus honestissimis erudiretur.
Post quorum necem nihilo lenius ferociens Gallus ut leo cadaveribus pastus multa huius modi scrutabatur. quae singula narrare non refert, me professione modum, quod evitandum est, excedamus.
Hinc ille commotus ut iniusta perferens et indigna praefecti custodiam protectoribus mandaverat fidis. quo conperto Montius tunc quaestor acer quidem sed ad lenitatem propensior, consulens in commune advocatos palatinarum primos scholarum adlocutus est mollius docens nec decere haec fieri nec prodesse addensque vocis obiurgatorio sonu quod si id placeret, post statuas Constantii deiectas super adimenda vita praefecto conveniet securius cogitari.
– Test de niveau
– Préparation aux certifications en anglais et en français
– Business English
– EFSP (English for special purpose)
– Academic English
– Alphabétisation
Dans le cas où la formation ne pourrait pas être dispensée en présentiel, elle sera assurée via un logiciel de visioconférence (de type Teams).
Tout participant doit avoir :
Un ordinateur de bureau ou portable
Une webcam et un microphone (de préférence avec un casque)
Une connexion Internet stable
Aucune connaissance des logiciels de visioconférence n’est nécessaire, vous pouvez être débutant.
La formation comprendra des temps d’échange entre les intervenants et les participants et face à la caméra, ainsi que de temps de projection des supports powerpoint spécialement conçus pour la formation.
Les dates des formations seront définies avec le Client.
Les durées d’accès :
Les horaires sont classiquement envisagés tels que suit : 09h30/13h00 et 14h00/17h30 avec des pauses de 15 min toutes les 1H30 d’intervention.
Les horaires peuvent être aménagés en fonction des contraintes des stagiaires.
Les participants peuvent se connecter à la plateforme 15’ avant le début de la formation.
Pour nous contacter et obtenir des renseignements complémentaires :
Emmanuelle APAYA | 06 99 26 94 12 | contact@KPF.com
L’évaluation des acquis se réalise de façon très opérationnelle, par des exercices pratiques, mises en situation et questionnaire d’évaluation.
Que vous préfériez regarder des vidéos, lire des articles, écouter des podcasts, participer à des quiz et à des exercices, nous avons quelque chose pour vous, nos ressources sont conçues pour améliorer votre compréhension, votre rétention et votre application du contenu du cours et vous aider à développer votre pensée critique en résolution de problèmes.
Parce que KPF est un centre de perfectionnement scolaire de langues, d’approfondissement, d’accompagnement personnalisé, avec un volet rattrapage et aide aux devoirs. En plus d'offrir des services en gestion et comptabilité, du coworking….
Gamme de formation
Notre réseau